מסע ההצלה – עצרת באוהל ענק בברוקלין

אברהם פרסטר No Comments on מסע ההצלה – עצרת באוהל ענק בברוקלין
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

למרות הדיבורים על ביטול הכנס או דחייתו לאחר חג הפסח הרי שהנסיעה הרבתית תתקיים במועדה. אתמול דווח כי העצרת המרכזית תתקיים ביום שלישי בערב ו' בשבט באיצטדיון בניו ג'רזי הכולל 78,000 מקומות ישיבה. אולם היום אנו מדווחים על שינוי בתוכנית בעיקר בשל דרישות המשטרה שימנעו מאיכלוס יותר מ35,000 משתתפים באירוע.

לאור כך מסתמן, כי המעמד יתקיים באוהל ענק שיוקם ככל הנראה בברוקלין באמצעות חברה מיוחדת מסן פרנציסקו המתמחה בבניית אוהלים בקנה מידה גדול אטומים לקור ולגשמים, כשהאוהל צפוי להכיל למעלה מ-50 אלף מקומות ישיבה.

העסקנים המקומיים פועלים בשעות אלו אל מול המשטרה המקומית ומשתפת אותה בפרטי התוכניות על מנת לגבש תוכנית אבטחה היקפית למעמד.

בתוך כך, ביקרו אמש חברי וועדת ההיגוי במעונו של האדמו"ר מסקווירא בספרינג וואלי והזמינו את האדמו"ר לשאת דברים במעמד ההיסטורי. האדמו"ר מסקווירא בירך על היוזמה ונענה לבקשה לשאת דברים בכנס.

במקביל ביקרו חברי משלחות בבתי גדולי ישראל ואדמו"רים נוספים בארה"ב ובראשם אצל האדמו"ר מויז'ניץ מאנסי כשהאדמו"רים מחזקים ומברכים את חברי המשלחת.

 במהלך פגישתם של חברי המשלחות בבתי גדולי ישראל בארה"ב הם הדגישו בפני גדולי ישראל כי המסע נועד לעורר את דעת הקהל היהודית ברחבי העולם לעובדה כי הממשלה הנוכחית בישראל הינה הממשלה הראשונה מאז קום המדינה ששוללת מיהודי לחיות על פי אמונתו בדרך המסורה לנו מדור דור ופוגעת פגיעה עצומה בתורת ישראל ובמצוותיה.

העצרת תועבר בשידור חי לעשרות נקודות לווין ברחבי ארה"ב.

יומיים לפני כן – ייפתח המסע ההיסטורי בהמראה משותפת של גדולי ישראל לכוון שדה התעופה קנדי בניו יורק, בטיסת אל על שתצא מנמל התעופה בן גוריון בראשון בערב.

במהלך הלילה שבין ראשון לשני שעון ארצות הברית, תתקיים קבלת פנים המונית לגדולי ישראל ברחובות בארא פארק שבברוקלין.

על פי החלטת מועצת גדולי התורה – המסע יתמקד במחאה נגד הממשלה הראשונה מאז קום מדינת ישראל, שאינה מאפשרת ליהודי לנהל אורח חיים על פי ההלכה ופוגעת בכל הקדוש והיקר לעם ישראל ותורתו.



0 תגובות